Torsdag

Dagarna går så fruktansvärt fort, imorgon är det fredan och hela helgen är fullspäckad av roligheter!
Det börjar bli riktigt kyligt här också, okej visst temperaturen ligger på cirka 18grader med det blir en annan kyla här, det blir rått liksom. Lagomt med de så ligger jag här i min varma morgonrock, och mina mysiga stora tofflor och är dunderförkyld. Låt oss värmas av bilder från helgen, då det var varmt och bra.
 
Jag och mina storsyskon på stranden i Fuengirola, alldeles nedanför vår lägenhet. Vattnet var inte oförskämt varmt men pappsen och Mikaela passade på att bada lite iaf. badkrukor som vi andra är standade vi lagomt till vattnet nådde vaderna. 
 
Torsdagen betod utav stranden, shopping och middag. Miramar är alltså solkustens största shoppingcenter som ligger i Fuengirola. Ett ställe där jag en dag gick från 12-halv 9 på kvällen och inte ens vara kvar. Vi var där i 1timme, fick med oss lite men sen fick det räcka för att pengarna skulle räcka till mer under denna resa.
 
Vi tog kustvägen till staden Cadiz. Lägst vägen fick vi bland annat se surfingplatser och otroliga vindkfraftverksfält. Vi var i den gamla staden i Cadiz som är den äldsta staden i europa.den är otroligt fin och mysig. Där gick vi, strosade omkring och tog en fika. Det är här jag förmodligen kommer börja min spanskaskola sen, så jag är glad att jag fick visa min familj den staden.
Därefter styrde bilen till älskade Rota. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0