Lördagen

Till frukost fick de äta spansk frukost, är man i spanien ska man uppleva spanien också. Jag personligen älskar spanskfrulle och de gjorde de andra också. En simpel spanskfrulle är ett specielltbröd som är lite rostat, på de har man olja, marmelad, pate eller aa ost och skinka. Aldrig smör. Man får färskpressad juice och spansktkaffe. Inge märkvärdigt men ME GUSTA.

Vi drog till en stad Jerez 40min från Rota. där har de en superstor sportaffär som är jättebillig. klart familjen C Lindmark ska dit! Vi var även in på nike. Sen ville vi hem igen för att njuta av stranden.




Efter stranden var vi hembjudna till tompan och lotta, där fick vi sangria och massa tilltugg. Efter de fick på cherryprovning, och provsmaka alla de olika vinerna. Sen väntades paella.
Vi bodde på hotellet jag praktiserade på, villet är 4-5stjärningt, niice. Vi blev bjudna på fina shots utav min favortibartender/jobbkompanjor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0