Fredagen förra veckan

Ungefär 3 timmar från Fuengirola ligger alltså Rota. Det var i Rota som jag gjorde min praktik(bästa tiden i mitt liv förutom studenten) det var där jag och tjejerna var i somras i 3 veckor och det var sär jag var för 2veckor sedan haha. Ni känner säker till den staden i nuläget alltså, men det är en litenliten stad som inte många känner till. Det är där jag hör hemma. 
IAF dit tog jag min familj på fredagen. Jag hade tagit kontakt med Rotas badmintonklubb så på fredagskvällen fick vi träna med dom, kul!! Efter de blev det middag och sedan utgång för mig och mina syskons del.Hallowwweeen. dock hel-svennar som mina syskon är, är de inte vana med att man drar ut vid 2-3 tiden här, så de va lagomt trötta. Huvudsaken var att de fick se och vara med om lite iaf. Hur det går till i Rota med alla soldater och spanjorer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0