+

Är lagomt nöjd med livet just nu. 
I söndags spelade jag Badminton i mitt andra hem, borlängebadmintonhall. Sedan åkte jag till syrran i Horndal och umgicks med henne och Dennis i deras nya stora fina lägenhet och sen drog vi på innebandy som horndalsgubbarna/killarna har styrt ihop, alltid lika jobbigt, men skönt! Sen myste vi till en film med chips och dipp(!!) och svenskt lösgodis, mummaa.
Måndagen tog vi en promenix sen åkte jag hem för badmintonträning. Kramkalas med alla saknade klubbkompisar. Och idag är det tisdag och jag ska uträtta lite ärenden. Men om några minuter för ligger så otroligt bra i mina sköna säng nu. Haha älske ju föfan min säng





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0