Bara så bra

Åka i vår älskade BMW, se skog, få vinterkänsla, se sin säng,därmed slänga sig i sin säng, fräsh skön dusch, mat på bordet, mitt rum, svensk tv, internet i sängen, dricka vatten ur kranen, fullt kylskåp/skafferi, mamma & pappa, värme. Att bo hemma hos mor och far är bra jäkla underskattat, känns som jag är på ett lyxhotell fast 100%mysigare och varmare in i själen.
Uppskatta det ni har människor. Allt. Ni som känner mig, trodde ni någongång ni skulle höra mig säga att jag blir glad av att se en grå jäkla väg med skog på sidan?! Härmed har jag slutat ogillat Sverige.

Fyllt på barskåpet har jag gjort också, det gäller att buntra upp inför vintern




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0