mucho tiempo

bloggar flitigt har jag märkt! Nej men det ligger till såhär att jag har ny mobil vilket betyder att jag inte har så mycket bilder + att den krånglar så kommer inte in på blogg.se appen.. Och min datorhar jag rensat så det finns knappt nå bilder här heller. Sen har det inte hänt nått speciellt heller, jag jobbar, både Scandic och leklandet, gymmar och tränar badminton, är med mina fina vänner och kollar på serier och filmer.
Julen närmarar sig, och idag kom jag på att det är nästa vecka för tusan! alla julklappar ska bli klara sen ska vi förmodligen baka julgodis osv. Får se om man har tid eftersom jag ska jobba nästa varje dag nu. Men i like it, cash is king och älskar min kollegor.
detta är 1/4 bilder som jag har på min dator. kul
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0