My isabella twin

Så glad att jag fick träffa alla dessa fina tjejer som var med på resan. En isabella Twin till och med. 
Bilderna är tagna i Cadiz när vi var där och kikade in den staden. Läskigaste männskligaste statyn och självklart skulle jag och isabella utmana oss själva med att stå nära och ta kort. Kill me va rädd jag var. Kan hända att jag fick till högsta skriket i Cadiz den dagen. 
Sista bilden är när vi körde "isabella power" igen och vi var de enda som smakade sjöborre, fan man lär väl testa! Smakade dock ren skit, nej men det smakade som sjögräs luktar vilket inte är mysigt. Spanjorena tycker tycdligen det är gott iaf. Typ som Svennar med kaviar och ströming skulle jag tro. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0