Men tjeeena

Många som vill att jag ska börja blogga igen, och varför inte göra det i all stress? Självklart hittar man alla ursäkter för att ligga kvar i sängen med mobilen ett litet tag till. 
Jag mår bra och idag startade skolan, där jag inte varit på 9 veckor ungefär, inget jag längtat tillbaks till heller. Bara massa onödigt plugg ju.

Färgat mitt hår, grät i början men nu börjar färgen gå ur så det är bättre nu.Klippte av de på samma veva.



Hemkommen från en fantastisk tid i Spanien, vet inte om jag ska skratta eller gråta över den tiden. Jag saknar det så mycket, men det var så bra!!Drömlivet. (Bilder ska ni få)
Kör på lite blandade bilder nu







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0