Dagsformen:Fetto

Måste komma tillbaks i formen sen Spanien, Herregud va jag la på mig, Mer eller mindre 4kg. Fint att allt satte sig på maggan,röven och låren.. Men har försökt tagit tag i träningen, villet är svårt eftersom man varit så lat och verkligen fått ett öga för att trycka mat varannan minut! Och sockerberoendet.

Det är tufft men jag försöker, Två rätt hårda träningspass gjorde jag idag, Träningsvärk idag, Skööönt!

Idag gjorde jag också ett hårt pass! Sedan var jag till kiropraktor, i love it!! Det är liksom en skön smärta! Fick mycket massage idag också, Underbart!
Idag bar jag älsklingsbrallorna på bilden,  köpta i spanien och har en fin bakrund till mina tjejer också! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0