norskeeeee jänter

Idag var klassen och hjälpte till med den stora UF mässan som var i Falun! Jag hängde med madde mest hela dagen och vi stod i gaderoben och hjälpte till med lite smått och gott. Vi träffade även på en annan tjej som jobbade med oss. Sjukt härlig, länge sen jag skratta så mycket som jag gjorde idag. Vi träffade många nya männiksor, lärde oss norska, åt knäckebröd i mängder och lärde oss norska som sagt. vidare på kvällen fick vi vara med på Uf företagens gala också. Mingel stod först på schemat. Sen åkte jag hem och tränade sådär när det var 30min kvar på träningen. Dagen var alltså riktig bra!!
(orättvis och tråkigt och den enda vilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0