detta

Det här är ju min blogg och det är här jag kan skriva av mig, har inte velat göra det för jag vet att när man väl delar med sig utav sina känslor till fel människor ger det bara en massa konsekvenser. Mina känslor är förrvirade nu, jag är så trött, så trött på borlänge, där folk blir hjärntvättade pga av denna socialitet. Jag har lärt mig mycket nu under gymnasiet och jag har fått en klar bild hur jag själv vill vara som person. Jag har gjort en massa grejer som jag både har vunnit och förlorat på. Men jag har blivit mer sjävständig och starkare av de.
För att det här inte ska bli en lång novell och för att jag inte vill dela med mig av mina känslor till alla därute längre väljer jag att runda av. Jag rundar av med att jag har lärt mig hur själviska folk egentligen är.
Hur jävla falska vissa kan vara. Va uppriktiga och visa vad ni egentligen känner.
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Ser upp till dig bella,du är en bra person.<3

2013-03-07 @ 18:46:33
URL: http://byalices.devote.se
Postat av: Malin

Ser upp till dig. Saknar dig <3

2013-03-07 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0