hej

"it always ends with vodka" idag mår jag inte alls bra efter hagafestens tillställnig. Min kväll slutade lite tidigare än alla andras, eller ja de flesta andras. Hann med en endaste liten låt på dansgolvet vilket jag inte har speciellt mycket minne av! Lyckades tom fylla handfatet på flamingo igen. Vissa förstår nog vad jag menar. Sedan kom söta far och hämtade mig och fannie. kul va? Men det jag inte förstår är att under hela förfesten var jag så gott som nykter men när vi börja röra oss mot stan försvann jag in i dimman efter en klunk med lite vätska. Alltså fattar jag inte hur jag kan ha blivit så himla full, aja saker man få ta. NU är jag äntligen hemma iaf efter en hård dag i skolan, så sängen och filmtittandes väntas, och godis såklart hihi

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0