Tisdag

Rihanna till Peace & love, GRYMT! även fast det är grymt behöver man inte skriva ut de på facebook när man ser att 10000st redan gjort det. snälla... nej hörni, då skaffar ni blogg som mig och DÄR kan ni skriva ut vafan ni vill :) :) åh finns så mycket jag skulle vilja dela med mig av. Men nu ska vi inte vara sånna.

Va till kupolen en snabbis idag och köpte en ny foundation, och självklart mäsrker jag när jag kommit hem att det är fel nyans..... Annars såg jag för mycket nya fina kläder jag vill ha! Måste nog be mamma gömma mina pengar. Blev ett lång inlägg dehär men kände för att fördriva tiden lite tills en film laddat klart.

Kommentarer
Postat av: elina

hahahaha vi tänker lika du och jag, hahaha anledningen till att man har blogg är att man ska slippa skriva det på facebook hahaha! ;)

2012-03-07 @ 14:26:57
URL: http://elinaau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0